Πολιτική Επιστροφών - Αλλαγών

Δικαίωμα επιστροφής
Δικαιούστε να επιστρέψετε ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (πχ επί αξεσουάρ του προϊόντος) εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.
Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που παραλάβατε το προϊόν.

Επιστροφή ή αλλαγή ολόκληρου του προϊόντος
Δικαιούστε να αλλάξετε ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν αλλά δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (πχ επί αξεσουάρ του προϊόντος) εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.
Τόσο το δικαίωμα αλλαγής όσο και το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος (δικαίωμα υπαναχώρησης από την πώληση) αφορούν ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (πχ επί αξεσουάρ του προϊόντος).

Αλλαγή των προϊόντων μετά την παράδοση
Εάν ο πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος με την πραγματοποιηθείσα αγορά, έχει το δικαίωμα να ζητήσει την αλλαγή του αγορασθέντος προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης μπορεί να αποστείλει ηλεκτρονικό μήνυμα – e-mail στην www.vanityposh.gr στην ανωτέρω αναφερθείσα ηλεκτρονική διεύθυνση, info@vanityposh.gr, ζητώντας την αλλαγή του προϊόντος με άλλο προϊόν της επιλογής του.
Ο καταναλωτής οφείλει να στείλει πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσει σε εμάς, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσε ότι υπαναχωρεί από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλει πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών από την παραλαβή τους από εσάς.
Αλλαγές δεν θα γίνονται δεκτές για προϊόντα που πωλούνταν με έκπτωση κατά τη στιγμή της αγοράς είτε με κωδικό προσφοράς.

Πότε οι αλλαγές δεν θα γίνονται δεκτές 
Αλλαγές δεν θα γίνονται δεκτές για προϊόντα που πωλούνταν με έκπτωση κατά τη στιγμή της αγοράς.
Όταν έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν.
Όταν το προϊόν έχει λερωθεί, σκιστεί, τρυπήσει, ξηλωθεί αλλοιωθεί ή να μην έχει φορεθεί πέραν της απαραίτητης δοκιμής.
Όταν το προϊόν είναι ειδική παραγγελία.
Όταν το προϊόν είναι από stock με ειδική απαίτηση , προσωποποιημένο προϊόν ή είδος πληρωμένο με δωροεπιταγή είτε με κωδικό προσφοράς.

Διαφορά τιμής
Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν, τότε ο πελάτης θα ειδοποιηθεί ηλεκτρονικά, με e-mail, να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής (για την πληρωμή της διαφοράς). Το e-mail θα περιέχει σύνδεσμο στην ιστοσελίδα πληρωμών του παρόντος ιστοχώρου, μέσω της οποίας ο πελάτης θα εισάγει όλα τα απαραίτητα στοιχεί πληρωμής σύμφωνα με τους όρους κατωτέρω. Εάν το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν τότε η www.vanityposh.gr θα πιστώσει στον πελάτη τη διαφορά σύμφωνα με τα αναγραφόμενα κατωτέρω.

Προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων
Σε περίπτωση μη εκπλήρωσης κάποιων από τις ανωτέρω προϋποθέσεις, η www.vanityposh.gr δικαιούται είτε (α) να θεωρήσει ότι το δικαίωμα αλλαγής ή επιστροφής δεν ασκήθηκε έγκυρα και συνεπώς να μη δεχθεί την επιστροφή ή την αλλαγή του προϊόντος είτε (β) (ιδίως στην περίπτωση προϊόντων που δεν επιστρέφονται άθικτα, που έχουν φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί) να δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή και ταυτόχρονα να αξιώσει αποζημίωση από τον πελάτη κατά την αξία των ελαττωμάτων του επιστρεφόμενου προϊόντος.
Επιστροφή τιμήματος
Μόλις η www.vanityposh.gr λάβει αίτημα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντος και εφόσον τηρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις, θα πιστώσει την πιστωτική κάρτα του πελάτη με το σχετικό ποσό. Για την επεξεργασία του αιτήματος και την πραγματοποίηση της πιστωτικής εγγραφής απαιτούνται συνήθως 7 εργάσιμες ημέρες. Ο πελάτης θα ειδοποιηθεί μόλις έχει γίνει η πλήρης επεξεργασία του αιτήματος επιστροφής/αλλαγής. Στην περίπτωση που προβλέπεται ανωτέρω που η www.vanityposh.gr δικαιούται αποζημίωση για ελαττώματα των επιστραφέντων προϊόντων θα έχει το δικαίωμα να συμψηφίσει το σχετικό ποσό της αξιούμενης αποζημίωσης με το προς επιστροφή τίμημα.

Πρέπει να ισχύουν όλοι οι παρακάτω όροι για ολική επιστροφή των χρημάτων:
Να υπάρχει & να επιστραφεί μαζί με το προϊόν η απόδειξη αγοράς.
Το προϊόν να επιστραφεί σε εμάς 14 μέρες μετά την παραλαβή του από τον καταναλωτή.
Να μην έχει χρησιμοποιηθεί καθόλου το προϊόν.
Το προϊόν πρέπει να μην έχει λερωθεί, σκιστεί, τρυπήσει, ξηλωθεί αλλοιωθεί ή να μην έχει φορεθεί πέραν της απαραίτητης δοκιμής.
Το προϊόν να μην είναι ειδική παραγγελία.
Το προϊόν να μην είναι από stock με ειδική απαίτηση , προσωποποιημένο προϊόν ή είδος πληρωμένο με δωροεπιταγή.

Πώς να επιστρέψετε:
Τυλίξτε & συσκευάστε (ώστε να είναι ασφαλές κατά την μεταφορά του με τον τρόπο που θα επιλέξετε) το προϊόν που δεν θέλετε.
Ο καταναλωτής υποχρεούται να πληρώσει τα έξοδα για την αποστολή του προϊόντος & να είναι ασφαλισμένο για φθορά ή απώλεια μέχρι να φτάσει σε εμάς.
Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει 14 μέρες από την παραλαβή του προϊόντος από εμάς.
Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει με τον αρχικό τρόπο αγοράς π.χ. πιστωτική κάρτα με την οποία έγινε η παραγγελία.
Αν η παραγγελία έχει πληρωθεί κατά την παραλαβή της από εσάς με “αντικαταβολή”, τότε η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό στο όνομα του καταναλωτή που έγινε η παραγγελία.
Δεν πρέπει να παραλάβετε προϊόν το οποίο η συσκευασία του ή το δέμα μεταφοράς του (χαρτοκιβώτιο), έχει υποστεί φθορά.
Πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 2 ημερών & όχι αργότερα αν λείπει κάποιο είδος ή αξεσουάρ.

Είδη τα οποία δεν επιστρέφονται:
Το ρούχο ή το αξεσουάρ δεν πρέπει να έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής.
Οποιοδήποτε είδος μετά από τις 14 μέρες από την ημερομηνία παραλαβής του.
Για λόγους υγιεινής τα μαγιό και τα εσώρουχα δεν επιστρέφονται και δεν αλλάζονται.
Οποιοδήποτε είδος που του λείπει κάποιο αξέσουαρ (ζώνη, κολιέ, κ.λ.π) το οποίο πωλείται μαζί.
Εξατομικευμένα ή ειδικά για εσάς παραγγελθέντα είδη.
Δεν υπάρχει η απόδειξη αγοράς
Προϊόντα από stock με ειδική απαίτηση, προσωποποιημένο προϊόν ή είδος πληρωμένο με δωροεπιταγή είτε με κωδικό προσφοράς.

Διατηρούμε το δικαίωμα άρνησης επιστροφής αν:
Υπάρχουν ενδείξεις ότι το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί.
Υπάρχουν ενδείξεις ότι το προϊόν έχει ζημία.
Το προϊόν επιστράφηκε ελλιπές.

Επιβαρύνσεις
Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Επικοινωνήστε με την εταιρεία VANITY  στο νούμερο  +30 210 32 54 076 για να μπορέσετε να επιστρέψετε το προϊόν.

α) Στην περίπτωση που η επιστροφή οφείλεται σε λάθος της εταιρίας, μπορείτε να επιστρέψετε ΔΩΡΕΆΝ οποιοδήποτε προϊόν και να σας επιστρέψουμε τα χρήματά.

β) Εάν για οποιοδήποτε λόγο δεν μείνετε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, αφού παραλάβετε το προϊόν, έχετε το δικαίωμα να το υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, χωρίς να επιβαρύνεστε με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής.