• 1. ΠΩΣ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ?
  • • Αφού επιλέξετε και δείτε αναλυτικά τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν τα προσθέτετε στο καλάθι, για να δείτε το καλάθι σας και να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της παραγγελίας τοποθετείτε τον κέρσορα πάνω δεξιά στο εικονίδιο του καλαθιού μέχρι να εμφανιστεί μια μικρή προεπισκόπηση της παραγγελίας σας και πατάτε το βελάκι ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ή απλά κάνετε ''κλικ'' πάνω στο εικονίδιο του καλαθιού ( πάνω δεξιά σημείο της οθόνης).
    • Έχετε την δυνατότητα να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας είτε ως επισκέπτης συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία που ζητούνται, είτε εάν έχετε λογαριασμό μέσω αυτού απλά βάζοντας το email και το συνθηματικό σας, είτε να δημιουργήσετε εκ νέου λογαριασμό δηλώνοντας email και λοιπά απαραίτητα στοιχεία. Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα πατάτε το κουμπί που εμφανίζεται CHECKOUT/OΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
    • Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης, όπως θα σας ζητηθούν. Για να προχωρήσετε στο επόμενο βήμα πατάτε το κουμπί που εμφανίζεται CHECKOUT/ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
    • Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε με κάνοντας ''κλικ'' στο λευκό κουτάκι που εμφανίζεται δίπλα από κάθε μέθοδο πληρωμής, αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας. Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα δείτε ένα μήνυμα στην οθόνη σας που θα σας δίνει τον κωδικό της παραγγελίας σας και θα σας ενημερώνει για την διεύθυνση του email όπου θα σας σταλεί μια προεπισκόπηση της παραγγελίας που μόλις κάνατε.
  • 2. ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ?
  • • Διαθέτουμε τα παρακάτω μέσα πληρωμής: Αντικαταβολή ( για αγορές μόνο εντός Ελλάδας), Πιστωτική/Χρεωστική (έως 12 άτοκες δόσεις με χρήση πιστωτικής κάρτας) και Κατάθεση σε Τράπεζα. Στην περίπτωση της αντικαταβολής ο πελάτης επιβαρύνεται με 3€ σε αγορές εως 50€ και 5€ σε αγορές 51€ και πάνω.
  • 3. ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ?
  • Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:

    • μέσω τηλεφώνου στο 210 -3254043 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00)
    • μέσω email στο info@vanityposh.gr
  • 4. ΕΧΩ ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΕΚΠΤΩΣΗ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?
  • • Αν είστε μέλος του Vanity & posh το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε ένα λογαρισμό στο site μας κάνοντας κλικ εδώ και στη συνέχεια να μας γνωστοποιήσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας (όνομα, email εγγραφής) με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

    • μέσω τηλεφώνου στο 210 -3254043 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00)
    • μέσω email στο info@vanityposh.gr

    Εμείς με τη σειρά μας θα σας ενεργοποιήσουμε την έκπτωση που σας αντιστοιχεί και θα είναι ενεργή για κάθε online παραγγελία σας!
  • 5. ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ/ΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΕΚΠΤΩΣΗ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?
  • • Αν είστε φοιτητής/ρια το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε ένα λογαρισμό στο site μας κάνοντας κλικ εδώ και στη συνέχεια να μας γνωστοποιήσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας (όνομα, email εγγραφής) καθώς και το φοιτητικό σας πάσο με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

    • μέσω τηλεφώνου στο 210 -3254043 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00)
    • μέσω email στο info@vanityposh.gr

    Εμείς με τη σειρά μας θα σας ενεργοποιήσουμε την έκπτωση που σας αντιστοιχεί και θα είναι ενεργή για κάθε online παραγγελία σας!
  • 6. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ?
  • • Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά για την πολιτική επιστροφών κάνοντας κλικ εδώ.